BETAAL LATER MET KLARNA | GRATIS VERZENDING 📦 ⏰

Retourbeleid

Handy lamp staat voor 100% klanttevredenheid. Als u niet tevreden bent met uw aankoop, kunt u het binnen 30 dagen na de besteldatum terugsturen voor een volledige terugbetaling.

Retourneren
Als uw product defect is, laat het onze medewerkers onmiddellijk weten en wij sturen u een vervangend product.

Wij kunnen geen retourzendingen accepteren van aankopen bij verkopers, verkeerd gekochte producten en producten die door een fout van de klant zijn beschadigd.

Ten slotte aanvaarden wij geen retourzendingen van onbeschadigde artikelen of van artikelen die verkeerd zijn geleverd.

Om een aanvraag voor een retourzending in te dienen, stuurt u een e-mail naar onze supportmedewerkers. Zodra de aanvraag is goedgekeurd, zullen zij u vragen om uw artikelen terug te sturen naar ons wereldwijde magazijn in Azië. De verzendkosten voor het terugsturen zijn voor rekening van de koper.

Restituties
Wij bieden een 30-dagen terugbetalingsbeleid. Als u niet helemaal tevreden bent met uw aankoop, kunt u het product binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen en wij zullen uw geld onmiddellijk terugbetalen zodra wij het product hebben ontvangen. Houd er rekening mee dat het product in originele staat en met originele verpakking ontvangen moet worden. De terugbetaling zal worden verwerkt zodra ons team de ontvangst van de retourzending heeft bevestigd!

Annuleringen
Om een bestelling te annuleren, neem onmiddellijk contact met ons op: info@handylamp.shop. Als u uw aankoop binnen 24 uur annuleert, kunnen wij uw geld onvoorwaardelijk terugstorten. Anders moeten de artikelen naar ons worden teruggestuurd zodra ze bij u zijn aangekomen.

Verzendkosten
Het is de verantwoordelijkheid van de klant om eventuele verzendkosten te betalen bij het retourneren van een product. Deze kosten worden niet terugbetaald. Mocht u een terugbetaling ontvangen op uw aankoop, dan zullen de verzendkosten hierop in mindering worden gebracht.

De tijd die het kost om uw omgeruilde product bij u te krijgen zal grotendeels afhangen van uw locatie.

We raden u altijd aan een traceerbare verzendservice of verzendverzekering te gebruiken!

Verzending
Zodra ons team uw bestelling binnen 1-2 werkdagen verwerkt, kunt u deze binnen 10 werkdagen na aankoop verwachten, afhankelijk van de inklaring. 

Er zijn een paar dingen om bewust van te zijn: U, de koper, bent verantwoordelijk voor alle BTW, invoerrechten, belastingen, behandelingskosten, inklaringskosten, enz. die door uw land worden vereist voor het importeren van consumptiegoederen. Wij innen deze kosten niet vooraf en kunnen u geen schatting van de kosten geven - de kosten variëren over de hele wereld. Als een internationale consument, doe dan je onderzoek om ervoor te zorgen dat er geen verrassingskosten zijn bij het inklaren van je pakket door de douane, en om een idee te hebben van wat de extra kosten kunnen zijn. Bestellingen kunnen om verschillende redenen worden geretourneerd, waaronder: niet-betaling van tarieven, onjuist adres, niet opgehaald bij postkantoor, enz. Als een pakket wordt geretourneerd of geweigerd, zal contact worden opgenomen met de klant en zal worden gevraagd om de verzendkosten opnieuw te betalen of de bestelling te annuleren.

In 10.000 huishoudens
GRATIS verzending
24/7 support
SSL-beveiligde betalingen