BETAAL LATER MET KLARNA | GRATIS VERZENDING 📦 ⏰

Veelgestelde vragen

Waar zijn jullie gevestigd? Vanwaar verstuurt jullie?

Wij zijn gevestigd in het Verenigd Koninkrijk. Alle Handy Lamp bestellingen worden direct vanuit het dichtstbijzijnde magazijn verzonden.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling aankomt?

Wij verzenden via de snelste verzendmethode volgens het land van bestemming. De gemiddelde levertijd is 7-10 werkdagen, maar het kan langer duren, afhankelijk van het douaneproces.

Als er meer dan 3 weken zijn verstreken, neem dan contact met ons op en wij zullen helpen uw bestelling te traceren.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?

Wanneer de bestelling is voltooid, ontvangt u een e-mail en / of sms ter bevestiging van uw bestelling. U ontvangt ook een verzendbevestiging en trackingnummer via e-mail en/of sms wanneer uw pakket klaar is voor verzending. Als u vragen heeft over de status van uw bestelling of de e-mail niet heeft ontvangen, neem dan contact met ons op.

Wat als ik het verkeerde verzendadres heb opgegeven?

Als u onjuiste gegevens hebt ingevoerd voor uw bestelling, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij doen ons best om het voor u te wijzigen, maar wij kunnen in dit geval niets garanderen, aangezien onze bestellingen zeer snel na aankoop worden verwerkt en verzonden.

Ik wil de Handy Lamp terugsturen, wat moet ik doen?

U hebt maximaal 30 dagen na ontvangst van uw bestelling de tijd om de Handy lamp om te ruilen voor een andere kleur of om uw geld terug te vragen voor levering bij een pakketcentrum bij u in de buurt.

1. CONTACT: info@handylamp.shop vermeldt de reden van de retour in combinatie met het 4- of 5-cijferige ordernummer.

2. Bereid uw retourzending voor

Verpak de goederen veilig, indien mogelijk, in de originele verpakking en voeg een notitie toe met uw ordernummer. Als afzender bent u verantwoordelijk voor de retourzending, dus vraag de verzendmaatschappij altijd om een trackingnummer als u een pakket terugstuurt. Zodra u het pakket heeft verzonden, neem dan contact met ons op via info@handylamp.shop met informatie als u een terugbetaling of een andere maat / kleur wilt.

Let op: Ons hoofdkantoor is gevestigd in Nederland, dus denk eraan dat u in geval van retournering uw pakket naar Nederland moet sturen. De kosten van retourzending zijn voor uw rekening.

3. VERZENDEN

Ga hiervoor naar een pakketcentrum in de buurt (een postkantoor of een pakketwinkel) en verstuur uw pakket.

Wanneer het product bij ons aankomt, wordt de maat/kleur zo snel mogelijk aangepast, of de terugbetaling wordt geregeld.

Kunt u bevestigen dat u mijn retourzending heeft ontvangen?

Wij streven ernaar retourzendingen binnen 5-7 werkdagen na ontvangst te verwerken. U wordt per e-mail op de hoogte gebracht wanneer de retourzending is ontvangen.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?

Zodra wij uw geretourneerde Handy lamp(en) hebben ontvangen, zal onze retourafdeling de teruggestuurde Handy lamp(en) inspecteren.

Hierna storten wij het bedrag terug. Het duurt meestal 5-7 werkdagen voordat u uw geld ontvangt.


Wie betaalt de retourkosten?

Als u de Handy lamp terugstuurt voor een terugbetaling, betalen wij alleen de kosten van het artikel terug en niet de oorspronkelijke kosten van de retourzending.

In 10.000 huishoudens
GRATIS verzending
24/7 support
SSL-beveiligde betalingen